dijous, 10 de novembre del 2011

La meva identitat
Dilluns passat a l’assignatura d’Esteratègies d’Intervenció II vam haver de presentar la nostra identitat. Per fer-ho vam haver de cercar quatre moments de la nostra vida que fossin importants i que ens haguessin marcat.
Alhora d’escollir els quatre moments més importants hem va resultar una mica difícil, però així i tot ho vaig aconseguir!! Aquest treball m’ha agradat molt dur-lo a la pràctica ja que he tingut que recordar i cercar fotografies de moments molt agradables com: infància, família, nebots, bodes, UIB...
A continuació teniu un vídeo sobre el pas de la meva vida, des de la meva infància fins dia d’avui.

Esper que us agradi!!


2 comentaris:

  1. Per començar dir-te que m'encanta sa cançó! I m'encanta que sigui des Cirque du Soleil! Em dur bons recors, hem trasmet ALEGRIA, felicitat i ganes de lluitar...
    Ses fotos són precioses, diuen molt de tu! De com ets i del que pots arribar a ser... petitaaaa!!!!
    Un beso i gràcies per compartir sa teva vida amb noltros!

    ResponElimina
  2. OoooOoooh que polit Merceditas!! estic molt contenta que t'hagi agradat!! ;)

    ResponElimina