dilluns, 7 de març del 2011

EDUCACIÓ EMOCIONAL

Aquesta assignatura (ed. emocional), per a mi és una assignatura molt especial. Des del primer moment vaig pensar que seria molt interessant i bonica i així ha estat. Amb això no vull dir que les altres assignatures no siguin interessants ni molt menys, però aquesta especialment la vull remarcar.

M’agrada perquè és la classe que hem fa pensar, reflexionar i valorar moltes de les coses que tinc al meu entorn. I penso que no som l’única de la classe que hem passa això.
També la trobo molt emotiva perquè cada una de les sessions vivim una sèrie d’experiències molt boniques que ens conten les nostres “mamàs de la classe” i la nostre professora, ja que són les úniques que han pogut viure aquesta sensació de tenir dins la panxa un fill/a. Aquestes experiències són molt enriquidores!!

En definitiva, aquesta assignatura m’encanta perquè no hi ha dia que sortir de classe sense aprendre res nou i això és molt important.
També vull remarcar que sense aquesta gran professora aquest assignatura no seria al mateix, ja que ella ens demostra i ens transemt totes les seves ganes de que nosaltres aprenguem. MOLTE GRÀCIES CRIS!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada